SZKOLENIA

Etapy realizacji szkolenia:

Badanie potrzeb szkoleniowych - w trakcie spotkania wspólnie ustalamy z Państwem potrzeby szkoleniowe i umiejętności jakie mają zdobyć uczestnicy szkolenia.
W trakcie trwania szkolenia na bieżąco i w elastyczny sposób dopasowujemy program do dynamiki pracy grupy, mając jednocześnie na uwadze cele szkolenia jako element priorytetowy.
Dbamy o zadowolenie i bezpieczeństwo uczestników podczas szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.
Istnieje możliwość spotkania po szkoleniu, na którym przedstawimy Państwu szczegółowy raport dotyczący przebiegu szkolenia.



Szkolenia:

Kliknij w odpowiedni dział, aby rozwinąć szczegóły.

  • Asertywność
  • Efektywna współpraca w zespole
  • Inteligencja emocjonalna
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja, jako narzędzie pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Profesjonalne prezentowanie danych, prezentacji
  • Przeciwdziałanie wypalaniu zawodowemu
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Trening wystąpień publicznych – warsztat praktyczny
  • Trudne sytuacje, trudne rozmowy
  • Typologia osobowości i jej zastosowanie w biznesie
  • Współpraca w zespole
  • Wykorzystania technik kreatywnego myślenia w rozwiązywaniu problemów zawodowych
  • Zarządzanie sobą w czasie oraz organizacja czasu pracy
  • Zwiększanie potencjału zawodowego
  • Budowanie długofalowych relacji z klientem
  • Coaching, jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • Negocjacje i mediacje
  • Obsługa zażaleń, roszczeń klientów
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
  • Psychologia sprzedaży
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Budowanie kultury organizacyjnej
  • Ewaluacja kompetencji pracowników
  • HR business partner
  • Rekrutacja i adaptacja pracownika
  • Wdrożenie okresowych ocen pracowniczych
  • Wdrożenie wartości
  • Akademia lidera
  • Asertywność menedżera
  • Budowanie autorytetu szefa
  • Budowanie strategicznych relacji w biznesie
  • Budowanie współpracy w zespole
  • Budowanie zaangażowania w realizację zadań
  • Komunikacja, jako narzędzie pracy menedżera
  • Motywowanie pracowników i techniki automotywacji
  • Oceny okresowe – cel, znaczenie, symulacje rozmów
  • Przeciwdziałanie niekorzystnym zjawiskom w firmie poprzez budowanie etosu pracowniczego
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
  • Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacji
  • Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
  • Skuteczne delegowanie zadań
  • Skuteczne zarządzanie czasem własnym i zespołu
  • Style zarządzania
  • Sztuka prowadzenia zebrań i spotkań biznesowych
  • Trening antystresowy dla menedżerów
  • Trening umiejętności menadżerskich
  • Trudne sytuacje, trudne rozmowy
  • Work-life balance
  • Zarządzanie przez wartości
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zmianą
  • Odpowiedzialność członków zarządu spółki z o.o.
  • Zabezpieczenia wierzytelności
  • Windykacja wierzytelności
  • Ochrona danych osobowych
  • Spółki kapitałowe
  • "Przekształcanie" działalności przedsiębiorstwa w 1-osobową sp z o.o.
  • Kodeks spółek handlowych- przepisy
  • Prawo upadłościowe i naprawcze
  • Odpowiedzialność za wady towaru w obrocie profesjonalnym i między przedsiębiorcą a konsumentem
  • Prawo handlowe- wybrane zagadnienia prawa spółek
  • Sposoby zabezpieczania wierzytelności (weksle, hipoteki, dobrowolne poddanie się egzekucji,gwarancja)
  • Konstruowanie umów
  • Podstawowe prawa dla każdego
  • Umowy cywilno - prawne w firmie
  • Kodeks postępowania cywilnego w praktyce
  • Prawa konsumenta
  • Prawne zasady zawierania umów
  • Nieuczciwa konkurencja, czyli czego przedsiębiorcom nie wolno robić
  • Własność intelektualna i przemysłowa przedsiębiorstwa
  • Integracja
  • Kreatywne myślenie
  • Komunikacja
  • ABC Asertywności
  • Techniki pamięci
  • Autoprezentacja
  • Umiejętność szybkiego czytania
  • Efektywna nauka
  • Techniki relaksacyjne, radzenie sobie ze stresem
  • Warsztaty dla Kobiet - lub dla Mężczyzn
  • Komunikacja interpersonalna
  • Asertywność
  • Techniki relaksacyjne - radzenie sobie ze stresem
  • Międzynarodowy savoir-vivre
  • Opiekun/opiekunka osób starszych, chorych i niepełnosprawnych
  • Pracownik biurowy
  • Psychologia transportu
  • Kierowca zawodowy
  • Warsztaty budowania motywacji
  • Sztuka prezentacji i autoprezentacji
  • Wypalenie zawodowe i radzenie sobie ze stresem
  • Wzmacnianie wiary w siebie
  • Świat uczuć i emocji
  • Rozumienie emocji, stresu i procesów emocjonalnych
  • Zarządzanie osobistą zmianą i odpowiedzialność za własne decyzje



Doradztwo:

Wsparcie w obszarach zawodowych w formie konsultacji indywidualnych. Pomaga w budowaniu strategii rozwoju oraz pokonywaniu trudności. Specjalizujemy się w zakresach:

  • Zarządzania zasobami ludzkimi
  • Zarządzania wartościami
  • Zarządzanie zmianą
  • Strategie biznesowe



Korzyści:

  • Warsztaty psychologiczne służą rozwojowi osobistemu, pomagają w radzeniu sobie w codziennych sytuacjach.
  • Firmom, które skierują na nasze szkolenia swoją kadrę pracowniczą dajemy gwarancję zwiększenia umiejętności pracowników, dzięki czemu staną się oni bardziej wydajni i efektywni.
  • W przyjemnej atmosferze pracy grupowej, bez rywalizacji i nadmiernego stresu, uczestnicy zajęć opracują indywidualny program dostosowany do własnych potrzeb, który oparty będzie na wykorzystaniu własnych zainteresowań i możliwości.
  • Uczestnicy otrzymają niezbędne materiały dydaktyczne.
  • Istnieje również możliwość przygotowania oferty szkolenia dostosowanej do Państwa określonych potrzeb.
  • Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę psychologów i trenerów umiejętności interpersonalnych.
  • Istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć w Państwa placówce, lub w zapewnionej przez nas sali.
  • Możliwość organizacji warsztatów wyjazdowych, weekendowych.